Autor |
Wiadomość |
Kwasu35
Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 77 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 19:59, 12 Lis 2007 |
 |
Moim zdaniem jest to troche zle zrobione. Nie to zebym chcial kogos urazic ale to jest bezsensu. Mam 37 pkt umiejętności we włamaniach. Gdy wlamuje sie do willi i chce ukraść drobna gotówke. Wymagane jest 20 pkt umiejętności włamywania. Mam prawie 2x takie umiejętności a częsciej zdarza się, że w rabunku wyjdzie mi 13, 2, 15, 4. Troche to smieszne powinny byc jakies przedzialy np 37 pkt umiejetności = 20-30 (albo cos takiego) lub gdy mam 37 pkt to mam 37 pkt na stale i nie ma opcji zeby 1 mi wyszlo |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Maniek
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 35 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Wto 13:48, 13 Lis 2007 |
 |
No dobra ja znalazlem taki błą, że mam włamanie sie 31 chcem kupic przecinacz do kabli pisze wymagane jest 30. i nie da sie kupic tego sprzetu do kradziezy. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Kapitan
Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 57 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 14:28, 13 Lis 2007 |
 |
Ale 30 czego jest wymagane? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Maniek
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 35 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Wto 15:11, 13 Lis 2007 |
 |
30 włamania |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Kapitan
Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 57 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 15:28, 13 Lis 2007 |
 |
No moze jakis blad jest ktory trzeba poprawic w koncu po to testujemy gre aby znalesc bledy. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
leonizer
Administrator
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 144 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 23:09, 19 Lis 2007 |
 |
Sfixowane |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
BandaJLB
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 110 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szare bloki
|
Wysłany:
Śro 23:48, 21 Lis 2007 |
 |
Porazka z tymi wlamaniami ;/ i kradziezami ;/ ;( |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
ziolo11
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 44 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 0:07, 22 Lis 2007 |
 |
Popieram.. trzeba by to przemyslec i poprawic..  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
leonizer
Administrator
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 144 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 0:19, 23 Lis 2007 |
 |
Witam, wprowadziłem modyfikację na Wasze życzenie.
Wartość wciąż generowana jest losowo z poziomu posiadanej imiejętności, nie jest jednak to teraz random(wartość umiejętności) tylko wartość losowa stanowi 75% wyniku, a 25% to wartość stała.
Przykładowo - włamania na poziomie 50.
wynik losowania = wartość losowa z 75% 50 (od 1 do 37,5) + stała wartość 12,5.
Unikniemy w ten sposób wielkich wpadek na prostych zadania wykonywanych przez doświadczonych graczy ale wciąż zachowany losowość i emocje.
Pasuje Wam? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Estaton
Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 19 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 9:14, 23 Lis 2007 |
 |
pisałem już w innym temacie, można to rozwiązać jeszcze lepiej, i bardziej dynamicznie, bez dodawanej stałej. Po zastosowaniu odpowiedniej funkcji zmieniającej zmiennej losowej można otrzymać rozkład, w którym wszystkie liczby będą losowane, ale niektóre częściej, można to uzależnić od np. poziomu postaci, i wtedy np. liczby 0-20 byłyby rzadziej niż liczby 20-40
można osiągnąć w zasadzie dowolny rozkład, nie tylko liniowy, może być tak:
np. włamania=50
liczby 0-10 będą rzadko, 10-20 częściej, 20-30 jeszcze częściej, 30-40 najczęściej a 40-50 znów rzadko
dla ludzi ze trochę wyższą znajomością matematyki: kwestia znalezienia odpowiedniej dystrybuanty do rozkładu zmiennych losowych |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|